story about my life

life is very interesting n wonderful. there are numberless beautiful n attractive things. they make life interesting, meaningful n attractive. but there are many things also which are ugly n annoying. thus, life is a mixed affair. it is full of sweet, enjoyable n beautiful things. at the same time there are sufferings, diseases, troubles n tears. there are many things i like n many others which i dislike n hate. but all of this increase my knowledge n experience about my life.

current lighting updates buzz buzz:

selamat sejahtera semua.. ^^     mari la singgah2    

press the stop button if you want a quiet atmosphere in this blog

Monday, 27 June 2011

miow miow

agak2 bunyi miow miow tu bunyi apa? 
hihihi.. semestinya la bunyi kucing kan~ 
xkn la bunyi itik~ bahaha ;D

fakta: fa sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sgt2 kucing! 
grr.. GERAM ok~ geram sbb nk picit2 pp kucing~ hewhewhew.. ;)

n dkt rumah fa ada kucing... 
nama dia gebu~ TETAPI fa suka bagi byk2 nama dkt gebu ni~ 


cthnya marshmallow, pan pan, beruang kano (tetiba je gebu jd BERUANG an? hehehe~), gupi gupi (ni time gebu bertukar menjd makhluk yg terlampau mencomel!) haaa.. tu la antara nama2 yg fa beri dkt gebu~ kesian gebu sbb kena HAFAL byk nama an? ngee ;D
tapi gebu da faham perangai tuan dia.. so dia REDHA je~ TRALALA :)

gebu ni manja au! manja sgt2.. 
dia suka sgt menonjolkan diri dgn OBVIOUSnya bila ada tetamu dtg~
n lps tu dia WAJIB buat pelbagai aksi2 yg mencomel~ heeww ;)

fakta tentang gebu: gebu ni kira gebu yg beriman la juga~
sbbnya? sbb gebu suka sgt2 duduk sebelah org yg tgh mengaji...
seriously comellll dan baik..

asyik ckp pasal gebu je an? pic gebu x bagi2.. jadi skrg fa memperkenalkan gebu~ 
tadaaaa *suka buat bunyi ni~ ;)

haa.. ni la gebu~ my lovely cat.. ngeeyawww :)



ni antara wajah gebu yg membuatkan fa panggil dia gupi gupi! hehehe... 
geram dgn muka dia yg mcm tu~
n then fa akan sebut "GUPI GUPI!" sambil picit2 pp dia~ hee ;D



ni pula time gebu nk tito~
ni antara posing SOPAN time gebu tito..



haaa.. yg atas cara posing sopan gebu tito.. n skrg mempersembahkan keaslian cara gebu tito~ 
hahaha..


kanak2 dibawah umur, sila JGN tiru aksi tidur ini di rumah ~

senonoh betul gebu ni an~ hee 





 yg ni pula muka gebu buat muka kesian~
ngee.. :D






 haa.. siapa ckp kucing x pandai bersenam? gebu pandai la!
hehehe.. ;P


1,2,3,4,5.. cpt2 renggangkn segala otot2 yg ada~ haha


ni muka gebu yg bersedia utk diambil gambar~
matanya fokus okey! TROLOLO..



so sekian utk kali ini kita bercerita pasal gebu..
nnti di lain hari fa cerita lagi..
hyew.. ;)



♥♥ terima kasih sudi membaca ^^ ♥♥

12 comments:

Shuk_ArChie said...

sata perkataan jew.... iaitu.... ~C~O~M~E~L~ hehehe

fa said...

shuk_archie: an an! hehehe.. ni kalau gebu dpt baca ni mesti dia buat muka BANGGA~ hahaha.. gebu suka oOo kalau org puji dia comel! seriously mcm org da gebu tu~

btw, gebu ckp terima kasihh.. hee ;)

al_hakim said...

nama gebu..huu..btw sedap lagu nasyid ni..hehe

fa said...

al_hakim: a'ah.. nama kucing fa gebu sbb bulu dia gebu.. hehehe.. ;)
an an.. fa suka lagu nasyid ni.. thx.. =)

niena shopping2u said...

comel... mmg nmpak gebu :)

fa said...

niena shopping2u: hee... thx.. gebu ckp terima kasih sambil buat muka mencomel.. ngee ;D

merahitujambu said...

kucing comel...geramnyaaa

fa said...

merahitujambu: an an.. gebu kucing yg mencomel! hee ;)

M Fizan said...

wahhh...macam2 pose gebu bila nak amik gamba..boleh jadi model iklan makanan kucing :D

fa said...

m fizan: hehehe.. model makanan friskies~ makanan kegemaran gebu~~ ngee ;D

WuMing said...

Yang tiga warna tuu susah nak dapat woo yang jantan punya....

fa said...

wuming: haa.. gebu ni betina au~ =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...